Polskie Towarzystwo Meteorytowe

 
 
Zasady wystawiania faktur (rachunków)

Od 1 stycznia 2014 roku Polskie Towarzystwo Meteorytowe wystawia faktury na żądanie nabywcy towarów i usług świadczonych przez stowarzyszenie.

Nabywcami mogą być osoby fizyczne lub prawne, które na przykład nabyły wydawnictwa stowarzyszenia, wniosły opłatę organizacyjną konferencji, itp.

Żądający wystawienia faktury powinien wnieść (przelać) na konto stowarzyszenia kwotę odpowiadającą wartości świadczonej usługi z wyraźnym zaznaczeniem za co wniesiona jest opłata.

Ponadto żądający faktury wysyła następujące dane do wystawienia faktury na adres poczty internetowej: skarbnik@ptmet.org.pl

Obowiązkowe dane to:

- imiona i nazwiska lub nazwa nabywcy towarów lub usług oraz dokładny adres,

- nazwa (rodzaj) towaru lub usługi,

- cena jednostkowa towaru lub usługi,

- kwota należności ogółem.

Należy również podać adres poczty internetowej na który zostanie przesłana faktura elektroniczna. Nie przewidujemy wysyłki faktury pocztą.

Skarbnik niezwłocznie (termin ustawowy to 3 miesiące, licząc od końca miesiąca, w którym dostarczono towar lub wykonano usługę bądź otrzymano całość lub część zapłaty) wystawi żądany dokument.

Pytania kierować na adres Skarbnika PTMet: skarbnik@ptmet.org.pl lub ptmet@wp.pl


Stronę przygotował: JBa